جاسوسان دوباره پورشه ماکان را شکار کردند
 
classic car
 

به طور کلی کاملاً مشخص است که این خودرو نسخه ارزان و جمع و جور پورشه کاین است و در آن می‌توانیم ساختار اصلی آن را پیدا کنیم. تنها چراغ‌های این خودرو استتار شده است اما باید بدانید که ماکان استاندارد دارای یک ردیف چراغ LED در جلو می‌باشد اما مدل توربو دارای دو ردیف چراغ روشنایی در روز یا همان LED است.

2014 Porsche Macan spy photo

2014 Porsche Macan spy photo

پورشه ماکان جدید بر روی پلت فرم آئودی Q5 استوار است و احتمالاً با یک موتور چهار سیلندر 2لیتری توربو با قدرت 220 اسب بخار عرضه شود.اما موتور 3.6 لیتری V6 مکش طبیعی که می‌تواند 295 اسب بخار تولید کند هم موجود است.و قوی‌ترین نسخه،موتور 3 لیتری توربو V6 که قادر است 370 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد.

البته دو انتخاب دیزلی هم موجود است،یک موتور 2 لیتری TDI با توان 190 اسب بخار و یک موتور 3 لیتری V6 TDI با توان خروجی 250 اسب بخار.

همچنین مذاکرات برای عرضه ماکان هیبریدی ادامه دارد که شاید این مدل دارای یک موتور توربوشارژر چهار سیلندر دو لیتری به همراه یک موتور الکتریکی 55 اسب بخاری باشد.

پورشه ماکان از دسامبر امسال وارد خط تولید خواهد شد و فروش آن به اویل سال 2014 بر می‌گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 16933
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1